Aperiri vivendum has in. Eu fabellas deseruisse mea, hinc solum tractatos vim ad, ut quem voluptua nam. Ei graeci oblique perci.

Vind jouw teaspiration op Instagram via @mixteaoriginal

Gratis verzending in NL vanaf € 50,- | Tot € 50,- = € 3,95 verzendkosten
Voor 17:00 uur besteld, uiterlijk de volgende werkdag verstuurd

Van levertijd tot verzendkosten en van garantie tot retouren

Verkoopinformatie

Zodra jouw bestelling bij ons binnen is, gaan we gelijk aan de slag. Als je op werkdagen voor 17:00 uur besteld, versturen we jouw bestelling uiterlijk de volgende werkdag indien de producten op voorraad zijn. Is een product niet op voorraad? Houd dan rekening met een levertijd van ongeveer 10 werkdagen. Hier houden we je uiteraard van op de hoogte. Zodra de bestelling is aangeboden bij de vervoerder ontvang je een track en trace code om je bestelling te volgen.

 

Let op: de levertijd kan afwijken door drukte bij onze vervoerders DHL en PostNL.

Je betaalt jouw bestelling met iDeal, de VVV Cadeaukaart of via een bankoverboeking. Kies je voor betaling via bankoverboeking, dan verwerken wij de bestelling pas op het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Je ontvangt onze rekeninggegevens nadat je jouw bestelling hebt geplaatst. Wil je jouw bestelling met een VVV Cadeaukaart betalen? Dan kun je in onze webshop maximaal € 50,- van jouw bestelling hiermee voldoen. Dit heeft te maken met de Nederlandse wetgeving WWFT. Is jouw bestelling groter dan € 50,-, dan kun je het resterende bedrag bijvoorbeeld met iDeal betalen. Het overige tegoed op de cadeaukaart kan bij een volgende bestelling worden gebruikt en blijft op jouw cadeaukaart staan.

 

Let op: ook bij het plaatsen van een bestelling met directe bankoverboeking ga je een betaalverplichting aan. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden. Zorg ervoor dat je de betaling binnen 14 kalenderdagen overmaakt op het rekeningnummer dat vermeld wordt nadat je jouw bestelling hebt geplaatst.

Kleine pakketten versturen we via brievenbuspost. Grotere pakketten versturen we via pakketpost. Je kiest dan voor levering bij jou thuis of bij een DHL afleverpunt. Kies je voor deze laatste optie, dan verzenden wij altijd naar het DHL afleverpunt dat zich het dichtst bevindt bij het opgegeven adres. Wil je een ander afleverpunt? Geef dit dan aan als opmerking bij jouw bestelling.

 

Bestellingen worden geleverd van maandag tot en met zaterdag*. Ben je niet thuis als jouw pakket wordt geleverd? Dan probeert de vervoerder het nog eens. Daarna leggen zij het pakket voor je klaar bij een DHL afleverpunt. Als je van te voren weet dat je niet thuis bent, kun je bij ontvangst van jouw track en trace code in de meeste gevallen een nieuw aflevermoment kiezen. Lukt dit niet, dan zit jouw pakketje waarschijnlijk al te ver in het sorteerproces en kun je dit na de eerste bezorgpoging nogmaals proberen.

 

Wij leveren in heel Nederland en België tegen onze standaard voorwaarden. Neem voor overige buitenlandse levering contact met ons op via info@mixtea.nl.

 

*Let op: Verwenpakketjes versturen wij via PostNL en worden geleverd op dinsdag t/m zaterdag.

Verzendkosten naar een adres in Nederland

Voor bestellingen naar een adres in Nederland tot € 50,- betaal je € 3,95 verzendkosten. Vanaf € 50,- sturen wij het pakket gratis naar een adres in Nederland.

 

Verzendkosten naar een adres in België

Voor bestellingen naar een adres in België tot € 100,- betaal je € 9,95 verzendkosten. Vanaf € 100,- sturen wij het pakket gratis naar een adres in België.

 

Voor verzending naar andere landen dan Nederland en België gelden andere voorwaarden. Neem hiervoor contact met ons op via info@mixtea.nl.

Wil je om wat voor reden dan ook jouw pakketje retourneren, dan kun je dit binnen 14 kalenderdagen retour sturen via DHL. De retourkosten bedragen € 5,75 inclusief btw voor retouren uit Nederland en € 12,75 inclusief btw voor retouren uit België. Neem binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je pakket contact op met onze klantenservice via info@mixtea.nl om je retour aan te melden.

 

Voorwaarden retourneren

Je hebt het recht om bijna al onze producten* te retourneren binnen 14 dagen, zolang het in de staat is zoals je het ontvangen hebt. Voor een snelle en correcte afhandeling betekent dit:

  • Verstuur de retouren met alle geleverde toebehoren en waar mogelijk in originele staat en verpakking. Je mag onze producten thuis voelen en bekijken, maar retourneer en verpak ze vervolgens netjes zoals je ze ontvangen hebt. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan dat je in een winkel zou doen, kunnen we kosten in rekening brengen.
  • Het is belangrijk dat je het product stevig verpakt. Als het product tijdens de retourzending beschadigd raakt, kunnen wij helaas geen geld terugstorten. De retourkosten brengen wij wel in rekening.
  • Als je jouw pakket retour hebt aangemeld, dan ontvang je een speciaal retourlabel waarmee je het pakket kunt terugsturen. Verzend jouw retouraanvraag binnen 14 dagen na ontvangst van het product. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen nadat je het product fysiek ontvangt.

Als je jouw pakket retour hebt aangemeld, dan ontvang je een speciaal retourlabel waarmee je het pakket kunt terugsturen. Het kan voorkomen dat er vertraging is bij de vervoerder. Bewaar daarom het verzendbewijs goed om aan te kunnen tonen dat je jouw pakket op tijd naar ons hebt teruggestuurd. Als wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen, dan storten wij het te verrekenen bedrag van de geretourneerde producten minus de retourkosten (€ 5,75 incl. btw voor NL en € 12,75 voor BE) binnen 10 werkdagen terug op het rekeningnummer waarmee je hebt betaald.

 

*Let op: het is alleen mogelijk om producten te retourneren in hun originele staat. Dat wil zeggen dat de verzegeling van onze thee en smaakmakers in verband met hygiënische redenen niet gebroken mag zijn en dat overige producten netjes zijn verpakt zoals je deze hebt ontvangen, inclusief originele verpakking. Het is niet mogelijk om Verwenpakketjes te retourneren. Mocht je zelf een product hebben ontvangen dat jou niet in goede staat heeft bereikt, neem dan contact op met onze klantenservice via info@mixtea.nl.

Als jouw pakket nog niet verzonden is, kun je deze nog wijzigen of kosteloos annuleren. Neem hiervoor contact met ons op via info@mixtea.nl. Als jouw bestelling al verzonden is, kunnen wij deze zelf helaas niet meer terugroepen. Je zult jouw bestelling dan moeten retourneren. Zie hiervoor ook ons retourbeleid.

Wil je in één bestelling meerdere Gifts tegelijkertijd bestellen voor verschillende ontvangers? Dat kan!

 

Wanneer je een Gift toevoegt aan jouw winkelmandje, vul je de naam, het adres en eventueel een persoonlijk berichtje in. Daarna klik je op ‘In winkelmand’. Op deze manier komt het product met deze gegevens in jouw winkelmandje te staan. Wanneer je opnieuw een Gift selecteert, herhaal je dit. In jouw winkelmandje zie je vervolgens dat de gegevens die je bij de Gifts hebt ingevuld, nu bij het juiste cadeau vermeld staan. Zo komt alles goed bij ons terecht en versturen we jouw pakketjes naar de verschillende adressen.

Let op: de onderstaande informatie is alleen van toepassing op bestellingen naar een adres in Nederland.

 

Wil je dat jouw pakketje op een bepaalde datum aankomt? Bijvoorbeeld omdat je een Gift op een bepaalde datum wilt laten bezorgen bij iemand die jarig is? Dat snappen we heel goed! Standaard hanteren we het volgende: wanneer je voor 17:00 uur besteld, dan versturen we jouw pakket uiterlijk de volgende werkdag. In 99% van de gevallen worden de pakketjes dan de dag daarna (m.u.v. zondag) geleverd door DHL. Voorbeeld: bestel je op maandag om 16:00 uur, dan versturen we jouw pakket uiterlijk dinsdag en komt het waarschijnlijk woensdag bij je aan. Bestel je maandag om 18:00 uur, dan versturen we uiterlijk woensdag en komt het waarschijnlijk donderdag bij je aan.

 

Wil je een andere datum kiezen? Geef dan tijdens het afrekenen bij ‘Bestelnotities’ (in de laatste stap) aan wanneer je jouw pakketje bezorgd wilt hebben. Houd hierbij wel rekening met onze minimale levertijd (zie het voorbeeld hierboven).

 

Wel even handig om te weten: helaas hebben wij niet exact in de hand wanneer onze vervoerder (DHL) jouw pakket aflevert. Gezien de drukte rondom online bestellingen bij DHL, kan dit bij hen ook een dagje later zijn. Als je zeker wilt weten dat jouw pakket op tijd aankomt, zodat je dan eerder een dagje te vroeg bent dan te laat, zorg er dan voor dat je hier rekening mee houdt bij het doorgeven van een bezorgdatum. Echter, in 99% van de gevallen gaat dit gewoon goed. ?

Het is mogelijk om producten in onze webwinkel te bestellen die niet voorradig zijn. Houd hiervoor rekening met een langere levertijd van zo’n 10 werkdagen. Wij houden je natuurlijk op de hoogte van de status van je bestelling.

 

Als jouw bestelling gedeeltelijk niet op voorraad is, dan wachten wij met de verzending van het gehele pakket totdat wij alle producten weer in ons assortiment op voorraad hebben. Wil je een gedeelte al eerder ontvangen? Dan raden wij je aan om deze producten apart te bestellen. Houd er rekening mee dat wij hiervoor mogelijk opnieuw verzendkosten in rekening kunnen brengen.

 

Blijkt jouw gekozen product achteraf niet op voorraad en wil je om die reden jouw bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@mixtea.nl.

Ben je niet tevreden over je bestelling of heb je een andere klacht die je graag bij ons neerlegt? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@mixtea.nl. Wij nemen dan binnen 14 dagen contact met je op.

Via onze website verzenden wij alleen naar adressen in Nederland en België. Als je een pakket wilt versturen naar een ander land, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@mixtea.nl. Voor pakketten naar het buitenland rekenen wij altijd verzendkosten, afhankelijk van de locatie waar de zending naartoe moet.

 

Vermeld bij jouw verzoek daarom wat je precies wilt bestellen en waar je jouw pakket naartoe wilt versturen. Wij maken dan een offerte op voor jouw bestelling inclusief aangepaste verzendkosten.

Download onze algemene voorwaarden hier.

Hoe wij met jouw gegevens omgaan hebben wij vastgelegd in onze privacy policy. Deze download je hier. Wil je meer weten over de cookies die wij gebruiken? Neem dan hier een kijkje.

 

Het is mogelijk om te allen tijde een verzoek in te dienen om toegang te krijgen tot jouw persoonlijke gegevens en om deze te rectificeren en/of te verwijderen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@mixtea.nl onder vermelding van je naam en je adres. Wij komen dan binnen 10 werkdagen terug op jouw verzoek.

Wil je meer weten over ons reviewbeleid, hoe je een review plaatst en wanneer jouw review zichtbaar wordt? Dit alles lees je hier in ons reviewbeleid.

 

Goed om te weten: voor het plaatsen van reviews houden wij ons aan de Europese Richtlijn modernisering consumentenbescherming.

Heb je een vraag of wil je een klacht indienen?

Neem contact met ons op!

    Liever zelf mailen?

    Stuur ons een e-mail.